HT-Italia EV-TEST100 – Elektrikli Araç Şarj Cihazı Testi için EVSE Adaptörü
![]() |
![]()
|
Ürün açıklaması:
EV-TEST100, HT çok fonksiyonlu aletlerle kombine kullanım sayesinde şarj istasyonuna bağlı bir elektrikli aracın varlığını simüle ederek tam işlevselliğini ve elektrik güvenliğini doğrular. EV-TEST100, AC şarj ve Avrupa standart konektörü (Tip 2) için şarj modları 2 ve 3 olan istasyonları test edebilir.
-MEKANİK KİLİTLEME
Aracın durumunun simülasyonu sayesinde, B durumundan başlayarak şarj kolonunun kablonun serbest kalmasını engellediğini doğrulamak mümkündür. *
* Sadece kilitleme sistemine sahip şarj istasyonları için
-PE VE CP ARIZASININ SİMÜLASYONU
Düğme aracılığıyla koruyucu iletkenin (Arıza PE) kesintisinin simülasyonunu ve CP sinyalinde (Arıza E) bir hatanın simülasyonunu gerçekleştirmek mümkündür.
-PWM ÇIKIŞININ İZLENMESİ
Özel çıkış ve sağlanan C100EV kablosu ile şarj modunu ve şarj akımının PWM sinyalini (darbe genişlik modülasyonu) alarak kodlamasını doğrulamak mümkündür.
-KONTROL PİLOTUNUN DOĞRULANMASI
PP düğmesi ile 63A’ya kadar şarj kablolarının nominal akımları simüle edilebilir.
-PROXİMİTY PİLOTUN DOĞRULANMASI
Şarj istasyonuna EV-TEST 100 bağlandığında, şarj kablosunun 63A’ya kadar çeşitli akım kapasitelerini simüle etme imkanı. *
* Yalnızca bu işlevi destekleyen şarj istasyonları için
Teknik Özellikler:
EV EVSE şarj istasyonları için kullanın | Şarj modları 2 ve 3 |
Konnektörlü test kablosu | Tip 2 (IEC 62196-2) |
Kontrol Pilotu üzerinden araç simülasyonu (CP durumu) | A, B, C, D |
Proximity Pilot’un (PP durumu) mevcut kapasitesinin simülasyonu | NC, 13A, 30A, 32A, 63A |
PE’de hata durumu simülasyonu | ARIZA PE |
Kısa devrede diyot simülasyonu | HATA E |
EVSE dahili sayaç verimliliği kontrolü | YÜK |
Giriş gerilimi | Maks 415V AC, Faz-Faz, 50 / 60Hz |
Harici yük LN-PE | 240V 50 / 60Hz, Maks 10A AC |
CP sinyali | PWM 12V |
Harici yük koruması | Sigorta FF 10A / 250V, 5x20mm |
Çalışma sıcaklığı | 0 ° C ÷ 40 ° C |
Çalışma Nemi | <80 & RH |
- IEC / EN60364-7-722
- IEC / EN61010-1
- IEC / EN61851-1